1

nEnG nOng!!

Posted by crow zero on 2:34 PM in
Eyp, ada orang tak kat umah ni...
....Assalamualaikum...
Hey,,,awak!! Lama tak nampak..Bz ke??
Erm..Ada la keje sket...Awak tu.?? Sibuk je kte tengok..
Awak2,,nak tanya sikit boleh?? alaa sikit je...
Ye,ape dia???
Awak rse kan,,kan...benda aaaapa yang awak naaa sgt tp tak mungkin jadi???
Alaaa apa yang selalu awak mimpikan laaaa....Share la..
Emmmmm..............
kalau tengah tido tbe2 ada org kejut...yang kejut tu bukan org biasa, tp Tiz Zaqyah..
mst bes an,,tu mmg terkejut lah tu...
Isshh dia ni,,org tanya serius la sikit...Lagi-lagi!!
Mengada pulak dia ni,,cuba bayangkan..kte jalan sme2 kt taman..tbe2 ada duit RM1000 jatuh dari langit..
Eee syok gler an...Terus kawin je...
Ehem,,,sedar sikit awak tu spe..Ala,,takkan tu je..bosan nye impian awak!! 
Ahhh,,ninini......
Kan bes kalo TAK PAYAH belaja tp dpt result exam gempak!!!
Gulp!!! 0-0

Al-maklumlah kawan sume,,skrg ni da la musim demam...

..:EXAM FEVER:..

Ya Allah kau berilah kekuatan pada hambamu ini untuk menghadapi peperiksaan...


:camane la dgn arab aku ne...moga2 mencapai lulus
Salam study n gud luck to everybody!! icha-icha...


Yang tension,
  pelajar shams

1 Comments


arab gempak bro!!
sme2 lah doakn dpt yg baek2..
**aku dpt D pn jd lah aslkan x kene jmpe ckgu azam..XD

Post a Comment

Copyright © 2009 FINAL DESTINATION All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Distributed by Deluxe Templates