16

cara menjawab telefon yang sebenar

Posted by crow zero 2 on 11:49 AM
1.Soalan:Hallo,may I speak to Ina please?
Jawapan:maap, sini bukan balai polis..

2.Soalan:Hallo,sape di sana?
Jawapan:ntah,saya kat sini,mane saya tau sape kat sane...

3.Soalan:Hallo,boleh saya bercakap ngan bapak awak?
Jawapan:nak cakap je ler..buat ape tanye saya...

4.Soalan:Hallo,bolah sambungkan ke nombor 65237001?
Jawapan:maaf cik,nombor xlehdisambung,hanye boleh dicampur..

5.Soalan:Halo,mak ade rumah?
Jawapan:mak xde rumah,bapak ade sebab rumah bapak yang beli..

6.Soalan:Halo,Ina ko buat ape tu?
Jawapan:kan saya tgh bercakap ngan awak skrang ni..

7.Soalan:boleh saya bercakap ngan Siti?
Jawapan:maaf,nombor yang anda dail xmahu memberikan perkhidmatannye.tima kasih.

8.Soalan:Hallo,tolong panggilkan Samad,saya nak bercakap ngannye..
Jawapan:sila panggil sendiri,saya sibuk,maaf..

9.Soalan:Hallo...
Jawapan:Hallo,pusat sakit mental di sini,anda ingin mendaftar?

10.Soalan:Hallo,saya nak tumpang bertanye.....
Jawapan:maaf,ini bukan kaunter pertanyaan.

11.Soalan:Hallo,betul ke ni nombor 23548620
Jawapan:sila dail sekali lagi,kalau saya masih menjawap,betul le tu...

12.Soalan:Assalamualaikum....
Jawapan:Waalaikumsalam.(terus letak)salam kite wajib jawap...

16 Comments


haha..ok ar tuh


jwb cmni straight kne lempang je...
hahaha


bole test g skali tak??
test..


test2??
bole x..bole x..


bole2..da sng..da sng
yeayy..haha


hmm..haha..terusknlh menge'test'..


hahaha(ni bkn tset laie)

crowzero:
"jwb cmni straight kne lempang je...
hahaha"

mne lehh..
gh ckp dlm fon r
hahaha


hahaha...
boleh r lempang.
tak kira dlm fon ke apa..
"lempang karang"....


hahahaha..
eih3..mcm selalu ku dgr word tuhh
haha..da pandai enn


Ntah,,ada sorg member slalu ckp cm2..
Jgn terase lak..


eyhh..watpe nk terase lak
bknnye org member tuh..


eik2..ni da lari jauh dr main post
haha..dah2


xpe bia ah jauh lg..nnti bole solat jamak hahaha


uii..lawak eh.. :-p

Post a Comment

Copyright © 2009 FINAL DESTINATION All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Distributed by Deluxe Templates